به نظر شما چی کار کنم؟

دیگه دارم دیوونه می شم. گفته بودم که ۵تا نویسنده برای وبلاگم گذاشتم...ولی هیچ کدومشون ۱پست هم نمی زنن تا دل ما رو خوش کنن. حالا دیگه خیلی مسئله جالب شده. به من با عصبانیت میگن چرا همش خودت آپدیت میکنی؟!منم بهشون گفتم: خوب بخشید امروز دیگه آپدیت نمی کنم. به من قول داده می شه که عصر حتما حتما آپدیت کنه...منم دیگه خوشحال می شم شب ساعت ۱۲:۳۰ که آن میشم میبینمآپدیت نکرده. دوباره همون شب یکی  دیگه از نویسنده ها رو می بینم... بهش میگم چرا اون شب آپدیت نکرده؟! میگه اااااااااااه شرمنده بخدا،من میخواستم آپدیت کنم، ولی یادم رفت دیگه نیومد...! ولی امروز دیگه آپدیت می کنم. منم با خیال راحت میرم میخوابم تا الان که ساعت ۷:۳۰ که از خواب بیدام میشم و میبینم آپدیت خبری نیست که نیست. به نظر شما من باید چی کار کنم؟؟؟!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد