شیراز...هستم!

الان شیرازم اصلا حوصله مسافرت کردن با خانواده رو ندارم...ولی دیگه مجبوریم دیگه.متاسفانه به علت وجود نداشتن کامپیوتر در خونه خاله مجبورم بیام کافی نت.ولی حال میده آدم یه چیزایی میبینه که روحش شاد میشهولی یه چیزایی هم میبینی که حالت از زندگی به هم میخوره.
خلاصه بد هم نمیگذره زیاد...ولی هرکاری میکنم از توی فکر این ... در بیام نمی تونم. چقدر بد آدم یه جورایی عاشق بشه... اه اه. آدم دوست داره همش یه جایی تنها باشه...همش توی فکرشه ، شبها خوابش رو میبینه و... . اگه نخوام کسی رو دوست داشته باشم کی رو باید ببینم آخه؟!
اینجا هم همه دارن از اینترنت استفاده مفید میکنن،آره چتهمه یاهو مسنجرها بالا و چت روم ها هم بازآخه نمیدونم این چت لعنتی چی داره که این همه آدم رو از کارو زندگی انداخته...البته بگما که مردم ایران هم یه خورده مشکل دارنا... .
وبلاگ هم همچنان پایین هست،متاسفانه...آخه من مسافرت هستم و نمیتونم کاری کنم ولی متمئن هستم که دوباره باید ام تی رو نصب کنم

منتظر آپدیت مسخره بعدی باشید...!
نظرات 3 + ارسال نظر
ورهرام سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:30 ب.ظ http://yaddashthayesefid.persianblog.com

شیراز خوش بگذره .!!!!!!!! اون دختره رو هم فراموش کن .

علی.ج جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 05:06 ب.ظ

خوش بذگره!!!!به منم که نگفتی عاشق شدی!!!w-: تو که مورده منو میشناسی!حالا خودت قضاوت کن من باید تو کف باشم یا تو؟):X: خلاصه اینکه ادامه بده موفق میشی!!!

صدر دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:56 ب.ظ http://khodkar.blogsky.com

سلام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد