خاک تو سر ایرانیا و ۱مهر

ترو خدا می بینید هفت هشت روز دیگه باید بریم مدرسه!!!
اصلا از تابستون خوشم نمیاد احساس می کنم عرم داره تلف میشه...(مخصوصا تابستون امسال که هیچ کلاسی جز زبان نرفتم)
تازه کلاس 2 دبیرستانم:( 3سال دیگه هم باید کنکور بدیم...اگر تا 3 سال دیگه آب از آب تکون نخوره منم از سربازی معاف می شم با اجازتون:) می خوام لیسانس شبکه مایکروسافت رو بگیرم!(بشین تا بگیرم)
ولی اگر وارد دانشگاه بشم...:) زندگی میشه صفا سیتی سرندیپیتی:)
از اول مهر دیگه می خوام فقط 5شنبه ها و جمعه ها آن شم!؟!؟! (تعجب نکنید دروغه)

خاک بر سر ایرانیان!!!! چرا؟ چرا نداره خاک بر سرشون که 0انقدر هم آدم نیستن... داشتم توی سایت www.pword.com سرچ می کردم برای آموزش فلش و فتوشاپ بعد توجه کردم که تمام سایت هایی که میاره روی هرکدوم 100تا 200 تا کلیک بیشتر نخورده؟!؟!!؟ خیلی تعجب کردم ! چندتا چیز دیگه هم سرچ کردم مثل مقالات کامپیوتر و ... ولی اون ها هم خیلی کم روشون کلیک خورده بود. از روی کنجکاوی سرچ کردم (( سکس )) :O باورم نشد!!!!! روی هرکدوم از سایت ها 16000 تا 17000 تا کلیک خورده بود.
یه بارم توی یه سایت که کانتر مجانی میده رفتم و در قسمت 100سایت برتر رفتم. خیلی جالب بود برام دیدم یه سایت ایرانی هم هست که رتبه 85 رو داره ... امیدوار شدم به سایت های ایرانی ولی وقتی روش کلیک کردم دیدم سایت www.amizesh.com هست. پس بازم میگم خاک تو سر ایرانیا که شعور ندارن(بیشترشون).

سعی می کنم از 1مهر به بعد همون هفته ای 2بار که آن میشم اینجا هم آپدیت کنم. راستی اگر کسی دعوتنامه جی میل خواست تو نظرات اسم و فامیل و ایمیلش رو بذاره تا 3سوته دعوت بشه!

اگر هم کسی هاست و دامین خواست برای آی دی من در یاهو آف بذاره تا با قیمت های باور نکردنی صاحب هاست و دامین بشه!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
گلی جون شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 06:31 ب.ظ http://girl.blogsky.com

دقیقا با حرفات موافقم!
چه رشته ای میری؟

majid kanzi یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 12:44 ب.ظ

salam
ye daavat name gmail mikham
mamnoon

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد