سایت بالا نمیاد

سایت بالا نمیاد...سایتی از خودش هاست گرفتم هم بالا نمیاد...هرچی واسه مدیر هاست آف و میل میزنم جواب نمیدهآره دیگه فکر میکنم P30WEB از این دنیای کثیف مجازی رفت!
اگر دیگه سایت نیاد بالا دیگه هیچ وقت وبلاگ نویسی نمی کنماین همه دنبال یه هوست خوب گشتیم تا این رو پیدا کردیم!!!!!
ولی حالا...!
میدونین چیه من اصلا از همون اولش هم اشتباه کردم که دست به زدم!ای کاش هیچ وقت با این دنیای کثیف مجازی آشنا نمی شدم تا این گونه در دامش نیوفتم. حیف این همه وقتی که پای نت گذارندم
P30WEB همه زندگی من بود و ۳ماه بیشتر از تولدش نمیگذره ولی عمرش بیشتر این کفاف نداد امیدوارم هیچ وقت مثل من نشین!

توصیه ایمنی: از نت فاصله بگیرید!
نتیجه : نت فقط وقت گذلرندن بی خودی هست!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد