اگر من به دنیا نمیومدم


ای خدای حکیم همه جفتن ما تکیم

یه چند روز هست دارم فکر میکنم که اگه به دنیا نمیومدم جه اتفا ق هایی میوفتاد و چی میشد.
به این نتیجه رسیدم که اگه به دنیا نمیو مدم:
1.بابام الان پولدارترین مرد جهان بود
2.مامانم و خواهرام در آسایش کامل بودند و می تونستند با خیال راحت به زندگیشون ادامه بدن و لذت ببرن
3.بابام اینقدر موهاش سفید نمیشد و کمتر حرص میخورد و مادرم هم همچنین
4.دعواهای خانوادگی به 0% میرسید
5.اختلافات بین فامیل ها 90% کاهش میافت
6.تلفن خونمون همیشه در دسترس بود
7.مدیر و ناظم مدرسه کمتر عصبی میشدند
8.بچه های مردم کمتر در عذاب بودن
9.مردم کمتر مورد حمله هک و بوت و کرک قرار میگرفتند
10.دخترهای مردم کمتر مخشون زده میشد
11.دخترای مردم کمتر گریه میکردن از دستم
12.و یه سری چیزای دیگه که جاشون اینجا نست

خوب دیدین اگرمن به دنیا نمیومدم چقدر آسایش و امنیت بیشتر بود.
همیشه به مامانم میگم آخه دیگه این چه کاری بود بچه سوم هم اوردین؟؟؟
مامان و بابا 2تا بچه کافیه دیگه چرا خودتون رو خفه میکنید؟؟ آخه چرا؟

نظرات 10 + ارسال نظر
یاس سفیدم چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 04:55 ب.ظ http://yaesefid.blogsky.com

سلام و خوشبختم
اگه دنیا نمی یومدی که الان با هم دوست نمیشدیم
مگه نه؟

عاشق پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 01:56 ب.ظ http://sorry.blogsky.com

جالب بود ...
منم به فکر انداختی
ولی فکر کنم اگر من به دنیا نمی آمدم یکی دیگه به جای من به دنیا میامد

رفـــــــــــــــــــــــــــوزه جمعه 22 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 09:20 ق.ظ http://partizanha.blogsky.com

اگه بدنیا نمیومدی به صرفه تر بود!!!

سهیل جمعه 22 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 01:14 ب.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام خوبی خیلی بامزه بود . بهت تبریک می گم که سه نفرین . راستی ممنون که اومدی وبلاگ اورکات هم بگو منم ادت کنم ..ممنون ..داداشی تو سهیل

ایلیا یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:16 ب.ظ

راست می گی.
ای کاش اصلا به دنیا نمیومدیم.

بی نام جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 03:09 ب.ظ

من اگر بدنیا نمیومدم
کمتر آدمای اطرافم اذیت میشدن
کمتر اعصابشون بهم میریخت
کمتر بهشون فشار میومد
اگر نبودم اون الان پیش یه دختر شادتر و خوش اخلاق تر بود
من واسش یه تجربه تلخ و بداخلاق نمیشدم
خانوادم رو اذیت نمیکردم و دوستام اینقدر از دستم شاکی نمیشدن ک کنار من بهشون بد بگذره
من اگر بدنیا نمیومدم جهان جای بهتری میشد
دورو بریام شادتر بودن
و فرصت اینو داشتن که خوشحال تر باشن
ولی الان درگیر منه روانی شدن که از دستم عذاب بکشن....

نمیتونم:) پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 10:05 ب.ظ

اگه بدنیا نمیومدم:
مامان و بابام و... کمتر اذیت میشدن
کمتر پول از جیب خانوادم میرفت
خانوادم در اسایش کامل بودن
کمتر پشت سر خانوادم حرف شنیده میشد
کمتر خانوادم حرص میخوردن
کمتر وسایلشون گم میشد
حنجره مامانم اوکی بود
کلیه بابام مثل روز اولش بود
بابابزرگم کمتر حرص میزد
در و دیوار خونه کمترین ترک دنیارو داشت
معلمام کمتر عصبی میشدن
دوستام بهتر زندگی میکردن
مامانم الان هیچ ترک شکمی نداشت
مامانبزرگم کمتر داد میزد...
میبینین چقدر دنیا بدون من راحت تر بود:*)

هلیا پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1400 ساعت 09:45 ب.ظ

وای من یه سوال خیلی وقته ذهنمو مشغول کرده اگه من به وجود نمیومدم نه در خانواده‌ی خودم و نه در خانواده‌ی دیگه ای چی میشد ؟ هیچی تغییر نمیکرد یعنی من کلن نبودم هرچی فکر میکنم بیشتر گیج میشم که تکلیف اون انسان هایی که قرار نیست به وجودبیان چی میشه

نرگس چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 11:28 ب.ظ

بزرگترین آرزوم اینه که کاش بدنیا نمیومدم. اما حالا که به این آرزوم نرسیدم کاری میکنم که فرزندانم به این آرزو برسند. بچه بی بچه

حسین شنبه 28 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 09:45 ب.ظ

جنبه مثبتشم در نظر بگیرید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد