As soon as

As soon as I could speak , I was told to listen
As soon as I could play , I was tought to work
As soon as I found a job , I married
As soon as I married , Came the children
  As soon as I Understood them , The left me
As soon as I learnt to live , The life was gone
(لیمویی)as soon as i learnt how 2 be a dead man , the day of judgment came
Lyric : Mohsen Ow



احمق، شب از خواب میپری هوس میکنی یه چیزی بخوری! مجبور نیستی طالبی و یخ میکس کنی که همه رو از خواب بیدار کنی!!؟؟
با پاچه های شلوارم ۴۵ دقیقه ور رفتم تا آخر با هم مساوی شد...زود رفتم طرف (ILI) چون دیر رسیدم تاخیر هام شد ۴تا و ۱ جلسه غیبت حساب شد...وقتی رفتم سر کلاس بشینم شلوارم گرفت به پیچ صندلی و پاره شد!!! ( اعصاب و روانم به هم ریخت )
م.ا: بعد از امتحان زبان،صدای زنگ خودش بود، با خوشحالی جواب دادم :
- : سلام گلم ، خوبی؟ :)
*: سلام،مرسی، چی؟! گلت؟؟؟
- : (تو دلم : اه ، کوفت مرده شورتو ببرن ، جواد خر ) آها ببخشید سلام ، خوبی؟! :-X
.
.
.
*: نگاه کن یه چیزی میگم ولی ناراحت نشو،خواهش میکنم ،باور کن من خیلی دوستت دارم ولی یکی دوستم گفته با پسرای شهرکی دوست نشم آخه...
- : نذاشتم حرفش تموم شه ، قطع نکردم ، خاموش کردم!...
چقدر این ـــــــــ دروغگـــــــــــــــــــو شدنحال آدم رو دیگه بهم میزنن تازه ادای بزرگا هم در میارن
اولین باری که عاشق شدم ۶ سالم بود...عاشق اون دخترِ که توی میو میو عوض میشه شدم:)!

(+)اینکه در ماه چند روزی را نمی توانید با معشوقتان سکس داشته باشید را می توان با معشوقی دیگر جبران کرد/
اما مغز همیشه پریودشان را با چه می خواهید جبران کنید؟
با جلبک های توی حوض؟

(+)چقد دوسم داری؟
قد تموم دروغ هایی که تاحالا گفتم!

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:08 ق.ظ http://desertman.blogfa.com

لیمویی دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:05 ب.ظ http://pacific.blogsky.com

ای بابا...
من که هر دفه میام اینجا یه مشت توهین ادیبانه بارم میکنی...!
یعنی چی؟!!
خب هندونه میکس میکردی خره صداش کمتره....!

as soon as i learnt how 2 be a dead man , the day of judgment came...!

اینم اضافش کن...!

مرمر پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 02:45 ق.ظ http://marmarak-marmarak.persianblog.com

SaLam !Vay Che bahaLe Into Che cheRtOpeRtaye Toopi Man Asheghe CheRtOpeRtam yani mimiRam vaSe sheROVeRo ChertOpERt!Khili inTo bahale up KaRdi ye NeDa beDE!:X:Xbe ManaM Sarbezan

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد