جوجه های نوشی هیچ وقت پرپر نمی شوند

حمایت مدنی، حقوقی و عاطفی از نوشی و جوجه‌هایش 
من نوشی رو نمیشناختم تا همین چند روز پیش!! ولی چه بد موقع با این زن پاک آشنا شدم...سکوت های نوشی از هر فریادی بلندتر است...سکوت های نوشی دل هر سنگدلی رو بدرد میاره. خیلی فکر کردم که به نحوی به نوشی کمکی کنم ولی هیچ کمکی از من ساخته نیست!!! من یه مادر نیستم ولی تا حدودی وقتی به حس مادرانه فکر میکنم دلم آتیش میگیره برای نوشیِ عزیز. نوشی از صمیم قلب برایت آرزو موفقیت ، سربلندی و مخصوصاً پیدا کردن جوجه های دوست داشتنیت دارم.

هی تو از اینجا رد میشی گوشاتو تیز نکن ، چشاتو باز نکن ، لباتو جم نکن
هی تو از این جا رد میشی لهجتو چِنج نکن ، فِیستو داون نکن ، روتو باز نکن

طی صحبت هایی که با مدیر برنامه هام داشتم ، قرار بر این شد که تلویزیونی راه اندازی کنیم در جهت سرگرمی و همیاری مردم ، نام تلویزیون نیز Teletan TV است!

آره مثل خر تو گِل گیر کردم ، ۴ گزینه دارم که در صورت انتخای یکی چندین گزین رو از دستت میدم :
۱. اگر گزینه ۱ رو انتخاب کنم دقیقاً ۳ گزینه بعدی رو از دست میدم!(گزینه ۱ عشق و جون و وجود من هست اگر از دستش بدم خیلی برام گرون تمام میشه)
۲.
اگر گزینه ۲ رو انتخاب کنم گزینه ۱ و ۴ رو از دست میدم( این گزینه ۲ رو خیلی دوست دارم ، این میتونه منو همیشه راضی مگه داره)
۳.اگر اینو انتخاب کنم گزینه ۱ رو از دست میدم و مجبورم گزینه ۴ هم کنار بذارم.(خیلی وابستم به این ۳)
۴.در صورت انتخاب این گزینه شماره ۱ از دست میره ، ۳ رو مجبورم میکنه که ازش جدا شم !

گزینه ۴ حذف شد )
گزینه ۱ حذف شد )              دارم آتیش میگیرم...
گزینه ۲ حذف شد )

کمک کنید:(

وقتی میبینم اونایی که دور و ورم هستن و دارن به هدفشون میرسن خیلی خوشحال میشم:)
ولی وقتی به خودم نگاه میکنم که بین اون همه آدم موفق انقدر سر در گم و نا موفق هستم باز هم خوشحال میشم چون میدونم اونا هم از این بابت خوشحالن:(

نکته زندگی
(شماره۱) :
¤ همیشه سعی کن من رو راضی نگه داری حتی اگر خودت ناراضی باشی
¤
نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا جمعه 24 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:28 ق.ظ http://saattanhaie.blogsky.com

سلام عزیز
خیییییییییلی خوشحال شدم بهم سر زده بودی......
میگم جریان این جوجه ها چیه؟

خیلی مطلبت جالب بود مخصوصآ نکته شماره ۱

قربونت برم

ایشالا دوستای خوبی واسه هم بشیم

bacchus شنبه 25 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:30 ب.ظ http://pink-pride.persianblog.com

به نکته ی جالبی اشاره کردی!!....

لیمویی یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 02:05 ب.ظ http://www.pacific.blogsky.com

وای خیلی گیج شدم!
اصلن نفهمیدم چه خبره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد