گستاخی هم حدی داره

خیلی گستاخ شدم ، جدی میگم. . .آخه کستاخی هم حدی داره (!!!) بچه پرو چطوری روت شد زنگ بزنی به موبایل معلمت بعد معلم بگه من سر کوچتونم ، اون وقت تو کلاس رو Cancel کنی؟!!!


از دور دیدم نیشش بازه تا بنا گوش. . .نزدیک که شدیم ازش پرسیدم جریان چیه انقدر خوشحالی؟!‌ گفت : قراره برای یه هفته خونمون خالی بشه!!! بعد نیشش بیشتر باز شد! تازه از منم دعوت کرد. . . (یه نکته جالب توشه!!! اگر توجه کنین بش)


عمه بیچاره شما میدونه که تا حالا چقدر از طرف دوستای شما فحش خورده؟!


آره واقعاً چشم بصیرت می خواد خوندن وبلاگ ما :) ، اگر یه چیزایی فهمیدی به منم بگو. . .چون من هیچی نمی دونم ( اون چیزایی هم که میدونم بهت نمی گم ، Bc تو جوابشو بهم دادی ، پس اگر چیزی بگم فقط خودم کوچیک کردم نه؟؛) )
جوابمو بده. . .با خودتم! نه؟!!!!


دچار یه خود سانسوری ِ اسیدی شدم!!! غیر قابل تحمل شدم.


وقتی که دیگه هیچ چیز و هیچ کس بهت اعتماد نداره ، اون موقع آزادی،،،


چرا هر چی شیر فاسدِ من باید بخورم؟ چرا هر چی چایی ِ موندس من باید بخورم؟ چرا هر چی میوه نشستس رو من باید بخورم؟  چرا تو باید به تورم بخوری؟!!!!


این همه بهت فکر کردم . . . ولی یه بار هم به تو در کنار خودم فکر نکردم. . .


تو مثل معادله میمونی ، معادله ای که همیشه حداقل یه X داره!!! تو مبهمی. . .می فهمی؟


تو ماله یکی دیگه ای. . .
تو ماله یکی دیگه ای. . .
تو ماله یکی دیگه ای. . .
تو ماله یکی دیگه ای. . .
تو ماله یکی دیگه ای. . .
تو ماله یکی دیگه ای. . .
چرا هرچی می خونم این جمله رو از بر نمی شم؟!
مرتبط اما بی ربط : یکی  Off گذاشته بود : به جای این که بشینی به این چرندایات فکر کنی و بنویسی . . . برو به زندگیت برس که این دخترای ولگرد نون و آب نمیشه!!!

در باب جواب :
۱. من اصلن فکر نمی کنم به اینا. . .این جملات تراوشات ذهنی من در ۵ دقیقه شاید کمتر هست.
۲.مطمئنی ولگرده؟ مطمئنی اصلن دختره؟ :))
نظرات 5 + ارسال نظر
آرش دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:47 ق.ظ http://xak.blogspot.com

ااا
شما تو ۵ دقیقه چقدر میتونی فکر بکنی
شما چقدر متفکری
شما چه کارا بلدی

bacchus سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:16 ب.ظ http://pink-pride.persianblog.com

واقعا نکته ی جالبی بود....

Iranian idiot چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:54 ب.ظ http://idiot.blogfa.com

توی وبلاگت برای من هیچ چیزی ننوشته بودی! همه شو خوندم فقط جواب دوستاتو داری میدی! واسه یه غریبه چی داری؟ یه چیزی بنوسی دیگه...

لیموی صورتی چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:15 ب.ظ http://pacific.blogsky.com

این که گستاخی نیست..! عادیه!

نکته داشت...!

چقدر ذهنت تراوشش بالاس!

یلدا پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 07:46 ب.ظ http://8v8.blogspot.com

بعد از یک سال بالاخره لینکت رو گذاشتم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد