گریـــــــه

از فرق‌های بین دخترها و پسرها
همین بس که آنها ماهیانه دارند و
ما روزانه...

 

 

/گریه خیلی آدم رو خالی می‌کنه
کاشکی یه دختر ۱۷ ساله بودم.
/گفتی «توی تمام دنیا فقط تو رو
می‌خوام» ! خیلی زیاده خواهی
می‌دونستی؟
/داره میره...به شهر دیگه‌ای،خوب
خاطره‌هایی که یه عمر با هم
ساختیم رو همیشه با خودم نگه
می‌دارم...توی عشق واقعی فاصله
صمیمیت رو به بینهایت میرسونه و
آدم رو دیونه می‌کنه!
/دارم کم کم تحول رو احساس می‌کنم
غلط کردم من همون زندگی ِ تکراری‌رو
می‌خوام:(
/یکی خیلی با محبته،یکی خیلی
دوست‌داشتنیه،خیلی خوشکله،
خیلی با گذشته! یه کاری کرده
که احساس می‌کنم همیشه کنارمه
همش انرژی+ میده...من چطوری این
محبتاش‌رو جبران کنم آخه؟!
/و حالا دیگه وقت اون رسیده که زبون
به دهن بگیرم و سکوت کنم.نی‌نی‌ام
آخه!

نظرات 1 + ارسال نظر
پوریا یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:54 ب.ظ

همیشه شاد بمان .این توصیه را از طرف ۶ مدرس خوشنویسی کانون ترسل بپذیر . همیشه به غمها بخند تا کمتر پیداشون بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد