باور

نه تو عاشق منی،
نه من عاشق تو،
نه تو منو دوست داری،
نه من تو رو،،،
ما فقط برای خنده کنار همیم!
باور، کردنش سخته که من کردم.

 

 

/وای! این احساسات من چقدر
لطیفه...مثل لیفه.درسته که لیف
لطیف نیست ولی لطیف میکنه!!!
/خواب‌هام رو بهت هدیه میکنم
تا معنی آشفتگی رو بفهمی.
/لبم پره از واژه‌های عاشقانه
واژه‌هایی که هیچ وقت زده نمی‌شوند
چون دوم شخص مفردی ندارند...
/دلم آکبندِ آکبندِ ولی عقلم پاره‌ی پاره!
و این دو مستقیماً به هم ربط دارن.

نظرات 3 + ارسال نظر
benyamin چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:47 ب.ظ

hi.........khodaiiiiish man ke bavar nemikonam man ke midoonam too delet chi migzare :))

انجمن فرهنگی هنری سایه (حسین) سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:54 ق.ظ http://www.saayeh.mihanblog.com

همشهری عزیز سلام
جلسه ی این هفته ی حوزه ی علوم انسانی انجمن فرهنگی هنری سایه با عنوان« دانشجو ، اشتغال ، فرار مغزها » در روز جمعه 21 بهمن 84 برگزار می شود . از شما هم دعوت می کنیم در صورت علاقمندی در این جلسات شرکت نموده و به پربار تر شدن آن کمک نمائید درصورتی که به اطلاعات بیشتری نیاز دارید به وبلاگ ما سر زده یا به ای میلی که در نظرات گذاشتم میل بزنید. محل برگزاری جلسات :کیان پارس ، فلکه ی سوم ، خیابان میهن غربی ، موسسه ی فرهنگی ورزشی دیهیم ، طبقه ی همکف_ انجمن فرهنگی هنری سایه
ممنون از توجه شما وخوشحال خواهم شد که با هم تبادل لینک داشته باشیم
امیدوارم که اگر در اهواز هستید تشریف بیاورید

عاشق شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:10 ب.ظ http://www.l0ve-st0ry.blogsky.com

سلام...
خوبی.....
وبلاگت زیباست.....
متنت هم زیبا بود......
به من هم سر بزنی خوشحال می شم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد