ت.ن

طبق عقلم، شعورم، منطقم؛
هنوز به وجود مطلق عالم پی‌نبردم.
ولی بهش اعتقاد دارم، هیچ بی‌حدی
قابل اثبات نیست. و می‌خوانیم ت.ن .

 

 

 

 

/تردید رو که احساس کردم، تازه
فهمیدم که عشق همیشه ممکنه!
/یه توصیه‌ی دشمنانه: با کسی که
دوستش دارین بحث مذهبی یا سیاسی
نکنین..البته شما دشمنان که حرفه‌ای
هستید و بحثای شیرین سکسی و..بعله!
/خیلی خرم، خیلی خرم که پسش دادم.
همین‌جا عذر خواهی می‌کنم و خواستار
پس گرفتنش هستم.قبول دارم،خرم.
/تو بدون آرایش انقدر جذاب هستی که
موقعیّت دست‌پاچگیم رو فراهم کنی..
/تو مستحق گریه‌های شبانه نیستی،
من مخاطب اشک‌هاتم؟ می‌دونی تاحالا
اینطوری با جسمم دل‌گرفته‌گی رو تجربه
نکرده بودم.
/what's your feel about touch my touchy?
&
What's your feel about love my beloved?
So
What's your feel about sex my sexy?
At last
How do you think about it my visitors?
Do they have related together in fact?

نظرات 2 + ارسال نظر
رادمهر درویش یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:05 ق.ظ http://koohha.persianblog.com

زیبا مینگاری و دلنشین.با تبادل لینک اگر موافق بودید به هم سر بزنید.ممنون شما.

صدف یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:10 ب.ظ http://www.comolus.persianblog.com

هیچکی مستحق گریه‌های شبانه نیس!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد