بی‌هویت

وسعت نگاه‌های تو منطبق با روح بزرگت،
همه‌ی شرایط رو فراهم می‌کنه برای
اثبات حقارتم، به خودم.

 

 

 

 

 

/تا الان خیلی بیشتر ازحد لازم خاطره
برای مرور کردن دارم، دیگه خاطره
نمی‌سازم.
/پارسال این موقع‌ها یادته؟ smsهامون،
کی ناز کیو می‌کشید؟ کی کیو اذیت
می‌کرد؟ هوم؟ میدونم حقمه!
/تو چی پارسال یادته؟:) چه ماجرای
اعصاب‌خرد کنی بود!! ولی نتیجه‌ش
بد نبود.
/وقتی تموم شد، ناراحت نباش.
خوشحال باش از این‌که اونطوری که
تو دوست داشتی تموم شد؛
پاک و مباه.
/تردستی من رو خیلی بی‌رحمانه
به همه نشون دادی، ما قول دادیم به‌هم!
ندادیم؟
/آرایش نه! سادگیت دی وو نم می‌کنه..
/
این آهنگِ بی‌هویت رو برای همه‌ی
دپرسای بدبخت پیشنهاد می‌کنم.

نظرات 3 + ارسال نظر
بچه‌مخفی سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:48 ق.ظ

یعنی تا حالا اثبات نشده بود؟=))

مهدی چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:41 ب.ظ http://www.poyaplus.com

با سلام
وب سایت پویا رایانه اهواز وب سایت خود را در زمینه آموزشی و تفریحی افتتاح کرد.
.این وب سایت آماده تبادل لینک با کلیه وبلاگها و سایتها میباشد
این وب سایت را در وبلاگ و یا سایت خود بگذارید ، سپس از به طور اتوماتیک لینک
خود را اضافه کنید.
پویا رایانه جنوب
www.poyaplus.com

گیلاسی پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:40 ب.ظ

سلام اقا ...
اولن که لطفت انقدر بود که من اسمت رو بیارم تو وبلاگم و می دونستم که قصدت کمکه فقط...بعدشم مث اینکه تو یادت رفته ولی ما با هم شوخی زیاد میکردیم و اینکه اون جمله فقط به خاطر همین بود ( امیر جون که تورش نشد انشالا:دی ) و چیز خاصی هم نبود.... فقط یه شوخی بود !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد