At The Weekend

تو رو خدا میای تو اتاقم حواست باشه حوله صورت منو نندازی رو زمین ، آخه انقدر انداختی که دیگه احساس میکنم دارم با موکت صورتم رو خشک میکنم:(
سر کلاس زبان :

معلم : please , make a sentence with WEEKEND
من :  I gonna go to my friend's home at weekend
وقتی اینو گفتم تو دلم نیش خندی زدم و گفتم : by the way i haven't any friends
بعدش هم برای اینکه بر حقیقت پرده بپوشونم با یه Just Kidding سر و تهش رو بهم اوردم.

(+) ازش پرسیدم چرا تخم مرغ مزه مرغ نمیده؟!‌ بهم گفت مگه تو مزه ننتو میدی؟؟ 

(+)گل سرخ خیلی گرون شده، نمیشه دیگه زیاد عاشق شد. دخترای خیلی باریک تو ماشینای خیلی بزرگ مثله ساندویچایی می‌مونن که نونش خیلی زیاده، همونقدر هیجان انگیز و همونقدر بی مزه…

توی تاکسی بودیم با بچه ها ، که یه BMW مامانی از جفتمون رد شد ، راننده گفت شبیه بنز زده ها!!! من گفتم ولی هیچیش شبیه بنز نیستا!!! برای اینکه ضایع نشه یخورده بعد گفت طرح سمند زده! ! ! همون لحظه از فرط خنده ، اشک از چشمانمان جاری شد:) ( البته خداییش خیلی جلو خودمون رو گرفتیم ولی یه دفعه یکی از بچه ها بغض خندش ترکید ما هم همراهیش کردیمD: )

مرور خاطرات : سر کلاس دینی بودیم معلم در حال فرمودن حرف های گران های گران بها بود و من هم داشتم با پویا در مورد یه بنده خدای هرزه ای صحبت میکردیم. معلم دیگر طاقت نیاورد و رفت طرف دفتر خودش که اسمم رو یاداشت کنه ، به دفتر که رسید با لحن تندی گفت : شما اسمت کیه ؟! ( جای شما خالی به اندازه ۱کیلو زعفران خندیدیم )

نکته زندگی (شماره ۲) :
¤ وقتی می خواهیم از هم برای مدت کوتاه یا بلندی جدا شویم ، مرا طوری ببوس که تا بروم و برگردم ارضا باشم و حوس کَسی را نکنم! ¤

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم جون چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 06:25 ق.ظ http://maryam1369.blogfa.com

سلام
ممنون سر زدی
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااای ترسیدم
به پااااااااااااااااااااااااااااااااای کی باید پیر شم؟
اگه نی نی رو می گی باید عرض کنم خدمتون که دختره
دوس داشتی بازم بیا
موفق باشی

لیمویی چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 05:20 ب.ظ http://pacific.blogsky.com

bmw طرح سمند؟!!! نوبره والا!
خب حالا بش گفتی اسمت کجاس یا نه؟!!!!!!!!
این وقت سال چه کلاس دینی ای بودی؟مسجد میری؟!!!

لیلا پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:12 ب.ظ http://mehr61.blogspot.com

سلام به نظر من اگه امیدی نبود کسی زنده نبود.
خیلی وبلاگتو دوست دارم
در ضمن
من یک روز در میون آپدیت می کنم بهم سر بزن الان هم اپدیت کردم

می نی!! جمعه 31 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 06:18 ق.ظ http://maryam1369.blogfa.com

سلام
نی نی اخرین خبرا رو اخرین نفرا به من می گه(گریه)
بازم ممنون که سر زدی
بتونم امروز اپ می کنم
بابای

مهسا یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:00 ب.ظ

خوب بیا با هم دوست بشیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد