بی‌تو؛‌ گناه

به تو که گوشش دادی می‌گم؛
بی‌تو و باتو همین نیست اسم
این دنیا، حداقل واسه من.
باتو؛‌ بهشت، بی‌تو؛ گناه..

 

 

 

 

/بهشت و جهنم رو همین‌جا
برای دوست‌داشنی‌هاتون بوجود
بیارید، پوچ عقل‌ها به فکر اون دنیا
نباشید!
/از استثناء حالم بهم می‌خوره،
خوش‌به حال اونایی که زندگی‌شون
عادیه.
/این جمله‌ی «دوسِت دارم» عین
فیلم‌های مبتذل هیچ‌وقت تکراری
نمی‌شه..
/خوشی زود میگذره به جهنم!
این دپرسی‌ها چرا دیر نمیگذره؟!!!
ای لعنت به سرور شرکت!
/آخرین باری که میبینمت بهت میگم؛
فردا، پس‌فردا،... همدیگه رو میبینیم
ولی آخرین بار خواهد بود.
/چقدر بدبخت شدم که توی رویا اندیشی‌هام
هم شکست می‌خورم.
/از همین‌جا به زن اوّلم می‌گم، دیگه
مطمئنم چه‌کسی نیستی! پس بدون
که طلاقت خواهم داد.. البته، بعد از
مدتی:) و این رو با خودم عهد کردم.
/عاشق آرزو‌هام هستم و می‌پرستمشون
 همه‌ی خوبی‌ها رو آرزو دارم، و عشق
چیزیه که نرسیدن معنادارش میکنه،
دور خوبی‌ها رو خط می‌کشم.
/حال می‌کنم یه کار جدید کنم..
ارزش انقدر مایه رو نداره ولی نکنم
تو دلم میمونه.

نظرات 4 + ارسال نظر
بچه‌مخفی دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:51 ب.ظ

قالب ِ نو جدید حاجی;):D

خاله سایه جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:29 ق.ظ http://cast-away.blogfa.com

اگه تو عمرت یه کلمه حرف درست زده باشی اینه...عشق با نرسیدن معنا پیدا می کنه...
ما انقدر بی کار نیستیم که در مورد همه ی پسرا رف بزنیم...!!!امار ملت خود به خود دستمونه..!!!

گیلاسی جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:08 ب.ظ

http://cherrylady.blogsky.com/Profile.bs?ID=49038532387632
ببین من هنوزم نفهمیدم تو چی رو میگی ولی این ای دی رو اونجا دیدم گفتم شاید اینو میگی.. !!!
خیلی باهوشم نه ((:*

نازلی جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:48 ب.ظ

طبیعیه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد