تولدم بود

م.آ : انقدر به منشیِ دکتر نگاه کردم که خودش صدام زد گفت : بیا اینجا ، وقتی رفتم پیشش بهم گفت : میدونستی من یه پسر هم سن تو دارم؟!
ر.پ : خیلی خری ، حتی شما دوست عزیز.
م.او : Archive Message رو که نگاه کردم دیدم از ۳۲۹ تا باری که با هم چت کردیم ، ۳۲۷ با من PM دادم ، دو بار هم تو که وقتی توجه کردم دیدم اون دو تا هم Send To All بود.
م.او :  خیلی ستمه ساعت ۳شب بخوای بخوابی ببینی یه خرس رو تختت خوابیده.
MultiPly هم اومد،
۱۴ اوردیبشت ، ۴ می تولدم بود،،،زد حال خوردم اساسی!

ناشکری نباشه ها ولی...

مردم به چند دسته تقسیم میشن:
دسته اول: کسایی که(خوش به حالشون)هم چهره زیبا و دل نشینی دارن و هم شانس خیلی زیادی دارن که معمولا انسان های موفقی هستن.
دسته دوم:کسانی که چهره زیبایی ندارن ولی شانس خیلی زیادی دارن که این دسته از مردم هم به دلیل شانسی که دارن دیگه نیازی به چهره زیبا ندارن!و موفق هستن در بیشتر مسائل.
دسته سوم:کسانی که چهره زیبایی دارن ولی شانس زیادی ندارن.خوب این سری از افراد معمولا بدبخت ترین افراد هستن چون خیلی زیاد ازشون سوء استفاده میشه(در تمامی شاخه ها).
دسته چهارم:کسانی که نه صورت زیبایی دارن نه شانسی...این دسته معمولا افسرده میشن! یا حالت افسردگی بهشون دست میده.


/// حالا میخوام بگم من خیلی آدم خوش شانسی هستم چون کمتر کسی ممکنه در دسته چهارم باشه! ///