هوم پیج من

 

هوم پیج من دیگه مثل قدیما نسیت.

باور

نه تو عاشق منی،
نه من عاشق تو،
نه تو منو دوست داری،
نه من تو رو،،،
ما فقط برای خنده کنار همیم!
باور، کردنش سخته که من کردم.

 

 

/وای! این احساسات من چقدر
لطیفه...مثل لیفه.درسته که لیف
لطیف نیست ولی لطیف میکنه!!!
/خواب‌هام رو بهت هدیه میکنم
تا معنی آشفتگی رو بفهمی.
/لبم پره از واژه‌های عاشقانه
واژه‌هایی که هیچ وقت زده نمی‌شوند
چون دوم شخص مفردی ندارند...
/دلم آکبندِ آکبندِ ولی عقلم پاره‌ی پاره!
و این دو مستقیماً به هم ربط دارن.

عمــــه

عزیزم وقتی به عمت فحش میدم
ناراحت نشو؛ آخه عمه عُمومیّت
داره...

 

 

/ریشه‌ی کلمه عمه از عُمومی میاد
و پیر و جوان اون همانند ساختمان‌های
عمومی قدیمی و جدید است.
/از دوستان خواهش می‌کنم
دست‌هاتون رو به طرف آسمان
بلند کنید و فحش خواهر و مادر
به IR-TCI بدید تا بلکه خدا کمک
کنه!
/حقایق روزی فاش میشن که دیگه
حقیقت نیستن؛
/خسیس نیستم، مخصوصاً توی
دوست داشتن.
/و اینو باور کن که لحظه‌های دلتنگی
برای تو خیلی لذت بخش‌تر از لحظه‌هایی
است که کنارمی.
/ولنتاین داره میاد...و من دیگه اون
محسن مهربونِ پارسال نیستم.