A French Kiss With Dreams

روی میز میزنم با یه حالت ریتمیک بعد موسیقی
کلاسیکم رو از آیتیونز پِلِی می‌کنم، چقدر بی‌سوادم!
چقدر بی استعداد، فقط موسیقی نیست، خیلی
دانسته‌های پیچیده و بی‌استفاده دارم، بدون تمرکز
چیزی اندوختن یعنی همین که من شده‌ام..
می‌دونی چیه؟ از اصول متنفرم، دیوانه و بی‌قید
بودنم در این زمینه‌های فکری فقط خودم رو درگیر
می‌کنه، پس حالا که نه باخ شدم نه موتزارت همین
بی‌خاصیتی خودم رو پیش می‌برم.
افکار همه چیزند، کار درس زندگی می‌گذرند..






/ فاصله‌ی بین آرزوهام و رسیدن بهشون شده چند
دقیقه، کاش وبلاگمو الان آپدیت می‌کردم.. 

نظرات 2 + ارسال نظر
نشیمو چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:12 ب.ظ http://kalepook.blogsky.com

هممم...انگار اینو خودم ب خودم باید میگفتم...مرسی ک تو گفتی...
فکر خاثیطیه ک هرکسی نداره...باورش کن

نشیمو یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:29 ب.ظ

چرا اینقدر نیستیتو ب رخ ادم میکشی؟
هی میام..هی نیستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد