بد بختم

یکی از دوستام ازمن پرسید چرا بد بختی؟

اولا که این طوری نمی شه گفت باید رو در رو باشه تا حرفام تاثیر بذاره روی شخص ولی از اونجایی که خوشم نمیاد جلو این اون از بد بختیهام بگم تصمیم گرفتم تو وبلاگ مختصر توضیح بدم!

  چرا بد بختم؟ چون ادم بی ظرفیتی هستم(نه از اون نظر) مثلا به کامپیوتر و اینترنت علاقه دارم ولی انقدر گیر دادم بهش که داد همه در اومده!

  چرا؟ چون بعضی ها قشنگ با انگشت استعدادهام رو کور می کنن!نمونه: علاقه شدیدی به گیتار بیس دارم ولی بعضی ها نگذاشتن کلاس برم.

  چرا؟ چون به یه چیز هم که خیلی علاقه دارم (به عبارتی خودم رو پاره میکنم براش) یعنی کامپیوتر اونم ازم منع میکنن و میگن فقط 5شنبه ها باید بشینی پاش!!!!

  چرا؟ چون من دوست ندارم هر دقیقه دوست دخترم رو عوض کنم. برای همین با یکی که دوست شدم خیلی بهش علاقه مند میشم...برای همین یک 10ماه یه دختری دوست بودم که اون هم رفت دانمارک و پشت سرش هم نگاه نکرد.

  چرا؟ چون 7 ماه هست از رفتن دوست دخرم میگذره با هیچ کس دوست نشدم!!!

چرا؟ چون به یه دختر خوبی هم که علاقه مند شدم اون دهنم رو سرویس کرده یه جورای اصلا منطقی نیست و یه چیزایی میگه که آدم رو نا امید میکنه!

چرا؟ چون هفته ای 1بار بیشتر نمی تونم برم بیرون...اون هم پنچ شنبه ها تازه همون 5شنبه هم بعضی اوقات یا کلاس دارم یا امتحان.

چرا؟ چون شانس هم ندارم.

چرا؟ چون 1000 دلیل دیگه هم دارم ولی اصلا حوصله گفتن و توضح دادنشون رو ندارم!

 

تکمیل: اونایی که خوش بختن میان نظر میدن و به آدم روحیه میدن ولی اونایی که مثل خودم بد بختن صفحه رو کلوز میکنن یا اینکه میان تو قسمت نظرات با هام همدردی میکنن.

 

تکمیل تر: با کمی اندیشیدن میتونید به بدبختی خودتون هم پی ببرید!

سایت بالا نمیاد

سایت بالا نمیاد...سایتی از خودش هاست گرفتم هم بالا نمیاد...هرچی واسه مدیر هاست آف و میل میزنم جواب نمیدهآره دیگه فکر میکنم P30WEB از این دنیای کثیف مجازی رفت!
اگر دیگه سایت نیاد بالا دیگه هیچ وقت وبلاگ نویسی نمی کنماین همه دنبال یه هوست خوب گشتیم تا این رو پیدا کردیم!!!!!
ولی حالا...!
میدونین چیه من اصلا از همون اولش هم اشتباه کردم که دست به زدم!ای کاش هیچ وقت با این دنیای کثیف مجازی آشنا نمی شدم تا این گونه در دامش نیوفتم. حیف این همه وقتی که پای نت گذارندم
P30WEB همه زندگی من بود و ۳ماه بیشتر از تولدش نمیگذره ولی عمرش بیشتر این کفاف نداد امیدوارم هیچ وقت مثل من نشین!

توصیه ایمنی: از نت فاصله بگیرید!
نتیجه : نت فقط وقت گذلرندن بی خودی هست!

خیلی حالیدیم

اه اه بدتر از این نمیشه،تروخدا میبینید همه دیگه دارن بخاری روشن میکنن اونوقت ما زیر کولر داریم غرق میریزیم. یکی نیست به این بابای ما بگه آخه اهواز هم شهر بود تو اومدی و خوانوادت و هم با خودت کشوندی...!
نه،فایده نداره تا خدتون نباشید و نبینید نمیفهمید من چی میگم؟!
امروز هوا آخره شرجی بود (ته چسبناکی بود هوا) خلاصه ما از خونه زدیم بیرون همون اول صبحی زده حال اولی رو خوردیم و به سرویس نرسیدیم!تو اون هوا با تاکسی رفتم مدرسه به علت دیر کردن اسمم برای بار ۸ تم توی دفتر انضباطی نوشته شد. رفتیم سر زنگ ریاضی نشستیم معلم ۲تا مسئله داد من تو ۳۰ ثانیه جوابش رو گفتم (بلند داد زدم)
معلم گفت : عزیزم مگه مرض داری جواب رو بلد میگی آروم میگفتی من هم + برات میگذاشتم هم این که بهت میگفتم آفرین. منم گفتم آقا ما عادتمون هست.
معلمه گفت من از دانش آموز زرنگ پرو خوشم نمیاد
منم گفتم ولی آقا ما شما رو خیلی دوست داریم
گفت پس برو پیشه ناظم و برگرد عزیزم...!
منم رفتم و بعد ۲ دقیقه برگشم در زدم معلم گفت کیه ؟!؟!
منم در رو باز کردم و گفتم : سلام عزیزم عزیزم سلام دوست دارم عاشقتم وسلام
معلم ترکید از خنده بعد بردم بیرون باهام صحبت کرد و گفت : عزیزم میدونم بچه شوخی هستی ولی وقتی دارم درس میدم شوخی نکن
منم گفتم بروی چشم!
زنگ اول که تموم شد تو زنگ تفریح برقا رفت. بعد ما رو یه ۱ ساعت تو گرما نگه داشتن بعد هم مدرسه رو تعطیل کردننمدونین چه حالی داد!!
رفتیم کیان پارس انقد حالیدیم که حد نداشت! حالا هم اومدم و دارم برای شما این رو می نویسم

منتظر پست های بعدیم باشید!

بلاگ اسکای مسخره

باز هم مسخره بازی های بلاگ اسکای شروع شد!!!!
من گفتم حالا که نمیاد بالا احتمالا دیگه وقتی میاد بالا یه سایت خوشگل شده و دوباره امکان ریجستر کردن میده ولی مثل این که همش خیال باطل بود.
منم فقط پنجشنبه ها آپدیت می کنم... .
یه عالمه حرفای چرت و پرت دارم براتونپنجشنبه هفته دیگه براتون تعریف میکنم.
شاید هم اگر تونستم یواشکی آن شم براتون زود تر آپدیت می کنم.
پس فعلا!