پیچ ٍ آخر

نه این‌که آشنا نبود! نه! فقط تازه تفاوت بین
گریه‌های دلتنگیش و ناراحتیش رو فهمیدم
که جوهر رابطه تمام شد.

این روز‌ها تنهایی من با ته سیگارها و صدای
ماشین‌ها پر شده..

احساس مردهای ۴۰ ساله رو دارم.

 

توجه دوست عزیز: شخصی با نام .... در کامنتدونی نظر داده. باید عرض کنم دوست عزیز جناب ح. شما درست با مقوله‌ی اینترنت آشنا نشدید. وقت توضیح دادن ندارم فقظ این رو بگم که در موارد بعدی که قصد دارید ناشناس کاری رو انجام بدید به IP خودتو توجه کنید! مثلاً من الان با دیدن و چک کردن IP شما فحمیدم شما کی هستی عزیز :) مطمئن هستم دوستان نمی‌دونن پشت این کامنت چه انسان با شخصیتی هست
ارادتمندیم قربان :)

تجاوز‌های روحی

صدای واضح صداقت رو باور نمی‌کنم، پستی ِ آدما رو درک می‌کنم و تصمیم برای خیانت کردن می‌گیرم. حالا عدالت تا حدی معقول شد. چه کوتاه کفر بودم در انتخاب کفه‌ی ترازو!!
حقم نیست این تجاوز‌های روحی.. که حتی روزمرگی من شده‌اند.

حالا منظور کیلیف برتون رو از آهنگ To live is to die اونم توی
آلبوم And justice for all... می‌فهمم. ۴سال پیش چه ساده
از این آهنگ‌ها می‌گذشتم.

{نفس عمیق}

 Click to see original size



یک سال؟ اوهوم؟

+۱۸

۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۶؛
(+) نه ضد حال خوردم(۱۳۸۴)

(+) نه برگ آخری بود(۱۳۸۵)

آمار این‌که چه‌کسایی به یادم بودن
و چه‌کسایی فراموشم کردن برام جالب بود!!!

اولین تولدم بود که بدون استرس و با حال خوب
گذشت.

کادوهای کم امّا دوست‌داشتنی+ یک کادو با‌
ارزش مادی و معنوی بسیــــــار بالا!

... و منی که در هاله‌ی ابهامات اردیبهشت‌ها
رو سپری می‌کنم.

وابسه به لحظه

زندگی وابسته به لحظه، زهرماری‌یست که جاری شدن ندارد. در انتظار لحظه‌ها ثابت می‌مانی با استرس قدم در راه‌روی CCU. تپش قلب و حالت تهوع آن باکی نیست، امّا صبور لحظه‌ها شدن..؟

فرار از لحظه‌ها، عاقبت چیست؟

بازی ناتمام

خودم پا در میونی می‌کنم، البته نه بین دو نفر! تنها بین یک نفر.
بُم‌بست جواب‌های تلقینی به سوال‌های واضح آدم رو به ستوه در‌میاره!
با بقیه رو نمی‌دونم.. اما با من رو، حق نداشتی.

 

بازی با نقطه‌ها رو کنار بذار.

هی تو ...

درست مثل یه آذری با پای خودت رفتی و با پای خودتم برگشتی.

هی من ...

درست مثل یه مردادی این بار خوب ریدم بهت.

*صاحب اینجا با من قهره !یکی بیاد پا در میونی کنه !*

عمق بی‌وفایی

حالا که توی این شرایط هستم، کاری هم از دستم بر نمیاد پس باید سعی کنم نهایت لذت رو ازش ببرم.. درست مثل زنی که می‌گفت:‌وقتی دارن بهت تجاوز می‌کنن و کاری از تو ساخته نیست سعی کن تا می‌تونی لذت ببری.

در عمق بی‌وفایی دست‌وپا میزنم.. ظاهراً که همونم!