عاشقشم

نمی دونم چرا هر بار میبینمش(همونی که عاشقشم) از خودم بیشتر نا امید می شم.
اصلا احساس می کنم که من و اون اصلا به هم نمیایمآخه چرا؟ چی کار کنم؟ چطوری بهش ثابت کنم واقعاً عاشقشم؟

سکوت



سکوت

 
             آن مادر فریاد

  پیغامی به دل می دهد

                               و آن

             این است:

      نگاهم کن که چشمانسیاهت

        تماشایی ترین احساس بوده است

گاهی اوقات سکوت خیلی از مشکلات زندگی رو حل می کنه و گاهی اوقات باعث هر چه خراب تر شدن زندگی میشه...!
آره شما باید بدونید که چه وقت سکوت کنید و چه وقت سکوت رو بشکنید.کار خیلی سختی نیست فقط کافیه کمی در مورد زندگی خودتون و سکوت در آن اندیشه کنید...این اندیشیدن ممکنه چند ساعت از زندگیتون رو بگیره ولی چند سال از زندگیتون رو نجات میده.

به «سکوت» این طوری نگاه نکنید.هر سکوتی نشانه آرامش و رضایت نیست

بوسه


بوسه یعنی وصل شیرین دو لب
بوسه یعنی خلسه در اعماق شب
بوسه یعنی مستی از مشروب عشق
بوسه یعنی آتش و گرمای تب

بوسه یعنی لذت از دلدادگی
لذت از شب , لذت از دیوانگی
بوسه یعنی حس طعم خوب عشق
طعم شیرینی به رنگ سادگی

بوسه آغازی برای ما شدن
لحظه ای با دلبری تنها شدن
بوسه سرفصل کتاب عاشقی
بوسه رمز وارد دلها شدن

بوسه آتش می زند بر جسم و جان
بوسه یعنی عشق من , با من بمان
شرم در دلدادگی بی معنی است
بوسه بر می دارد این شرم از میان

طعم شیرین عسل از بوسه است
پاسخ هر بوسه ای یک بوسه است
بهترین هدیه پس از یک انتظار
بشنوید از من فقط یک بوسه است

بوسه را تکرار می باید نمود
بوسه یعنی عشق و آواز و سرود
بوسه یعنی وصل جانها از دولب
بوسه یعنی پر زدن , یعنی صعود

اگر من به دنیا نمیومدم


ای خدای حکیم همه جفتن ما تکیم

یه چند روز هست دارم فکر میکنم که اگه به دنیا نمیومدم جه اتفا ق هایی میوفتاد و چی میشد.
به این نتیجه رسیدم که اگه به دنیا نمیو مدم:
1.بابام الان پولدارترین مرد جهان بود
2.مامانم و خواهرام در آسایش کامل بودند و می تونستند با خیال راحت به زندگیشون ادامه بدن و لذت ببرن
3.بابام اینقدر موهاش سفید نمیشد و کمتر حرص میخورد و مادرم هم همچنین
4.دعواهای خانوادگی به 0% میرسید
5.اختلافات بین فامیل ها 90% کاهش میافت
6.تلفن خونمون همیشه در دسترس بود
7.مدیر و ناظم مدرسه کمتر عصبی میشدند
8.بچه های مردم کمتر در عذاب بودن
9.مردم کمتر مورد حمله هک و بوت و کرک قرار میگرفتند
10.دخترهای مردم کمتر مخشون زده میشد
11.دخترای مردم کمتر گریه میکردن از دستم
12.و یه سری چیزای دیگه که جاشون اینجا نست

خوب دیدین اگرمن به دنیا نمیومدم چقدر آسایش و امنیت بیشتر بود.
همیشه به مامانم میگم آخه دیگه این چه کاری بود بچه سوم هم اوردین؟؟؟
مامان و بابا 2تا بچه کافیه دیگه چرا خودتون رو خفه میکنید؟؟ آخه چرا؟

عشق فرهاد؟؟؟؟


آه از این عمر

که از میل تلف شد مارا

عشق را...

در پس این کوه تباه شد آه ها

خاطرات سر لعلش به سمند حاصل شد...

ماجرای دل او به کجا فائق شد

از دلش تا دل او راه به کوه کندن کرد

تا رسید از تب و تاب دل خود عاشق را...

گفت:

         مردم که از این عشق ندیدم بهتر

                  نامور گشتم و از عشق ندیدم برتر

به خدا دوسش دارمولی باورش نمیشه...

امتحان ها فینیش ، سایت جدید بیگین

آخــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
امتحان های مستمر اول تمام شدولی امتحان شیمی و دفاعی افتاد برای ۵شنبه و دوشنبه.
با این حال خیلی خوشحالم که بیشترش رو دادم(خراب کردیم رفت).
راستی دوباره میخوام پی۳وب رو با یه طرح جدید راه بندازمنظرتون چیه؟
یه گروه تخصصی میخوام راه بندازم اونایی که یه چیزایی بارشونه و میتونن مقاله بنویسن آمادگی خودشون رو اعلام کنندولی جدی میگم میخوام سفت و سخت شروع کنم...خیلی هم احتیاج به کمک شماها دارم

تکمیل: خلاصه ما رو تنها نذاریم