بدشانسی پشت سر هم...

دیگه بدتر از این نمیشه. اون از جواب رد دادن بهم ، بعد نویسندهای وبلاگ پست نزدن ، بعد خودم هر کاری کردم نتونستم پست بزنم و هر پستی که میزدم وبلاگ داون می شد.... حالا دیگه وبلاگ نمیاد بالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا. دیگه داره اعصابم خورد میشه. یه دفعه دید دست به یه کاری زدم که...آره یه وقت دیدید نت رو به کل تعطیل کردم. چون خیلی داره اعصابم رو خورد می کنه. ولی کنار گذاشتن نت هم که به همین سادگی ها نیست... این بد شانسی ها به جای اینکه یکی یکی بیان دارن همینطوری پشت سر هم میان . آخه من تو نت حقه کی رو خوردم که حالا باید این بلاها سرم بیاد آخــــــــــــــــــــه؟! ولی متمئن باشید من بلاخره یه کاری میکنم(از نوع احمقانه)...
نظرات 1 + ارسال نظر
بهزاد شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:46 ب.ظ http://behzad-aziz.persianblog.com

وبلاگت خیلی قشنگه
من که خوشم اومد.........بابا ایول.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد