۱۰۰٪ هکر خواهید شد!

به زودی وبلاگ پی۳۰وب رو در باره ی هک و امنیت شبکه آپدیت میکنم.
متمئن باشید این راهی که بهتون معرفی میکنم ۱۰۰٪ تضمینی هست و شما واقعا میتونید یک هکری با اطلاعات بالا شوید فقط باید یه خورده پول خرج کنید که اون هم زیاد نیست.
در عوض دیگه میتونید گری گری سایت بیارید پایین
من خودم فعلا به خاطر درس و مدرسه وقت نمی کنم این کار رو انجام بدم ولی در تابستون دیگه حتما حتما دست به کار میشم.
شما میتونید همانند گروه امنیتی آشیانه سرور هک کنید ولی باید یه خورده به خودتون زحمت بدین دیگه...
متمئن باشید ۱٪ هم امکان پشیمانی ندارد!
نظرات 3 + ارسال نظر
ارش یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 08:44 ق.ظ

[ بدون نام ] یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 08:45 ق.ظ

[ بدون نام ] یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 08:49 ق.ظ

زندگی خیلی سخت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد