آنچه گذشت

خوب دوستان داریم به فصل زشته مدارس نزدیک میشیم! حالمون هم داره کم کم گرفته میشه.
داشتم به یکی از دوستام می گفتم : اه اه بازم مدرسه بازم مدیر و ناظم و معلم های ضد حال!!! دوستم گفت : اتفاقا خیلی هم خوبه میریم مدرسه دوستامون رو میبینیم
بهش گفتم : بابات اینا رو بت یاد داده آره؟!
بله دیگه آدم 4تا از این رفیق ها خسته داشته باشه برای 7پشتش بسه!
این روزای آخره تعطیلی هم داره الکی الکی میگذره... . قبل از این که تابستون بیاد نمی دونید چه نقشه هایی براش کشیده بودم!!!! ولی فقط موفق شدم یکی از نقشه ها رو عملی کنم : اون هم راه اندازی سایت بود. که اونم تا اومدم ورژن آلفا(کامل) سایت رو بدم بیرون کامپیوترم ویروس گرفت و تمام برنامه نویسی ها و طراحی ها به باد هوا رفت.
نمی دونید چقدر توی روحیه ام تاثیر گذاشت.اصلا چند روز شب ها قبل از خواب گریم می گرفت توی خواب هم همش خواب طراحی و برنامه نویسی ها رو میدیدم!!!!
از اون موقع تا حالا هیج اقدامی برای طراحی و برنامه نویسی دوباره ورژن آلفای سایت نکردم.
به خاطر همین ویروس عوضی سایت برای 1سال بتا خواهد ماند. چون چند روز دیگه مدارس هست و تا تابستون سال دیگه من وقت دیزاین سایت و برنامه نویسی ندارم.
راستی از اول مهر به بعد من فقط 5شنبه و جمعه ها میتونم به اینترنت وصل بشم(برای بار هزارم)
توی همون 2روز هم اینجت رو آپدیت میکنم و هم وP30WEB رو. حتی ممکن هست سایت رو 2بار هم آپدیت کنم.

آرزوی موفقیت برای تمام شما عزیزان

Enjoy!

نظرات 2 + ارسال نظر
کامیرا دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:02 ق.ظ http://bandarabbascity.blogsky.com

سلام دوستان. وبلاگ گروهی وبلاگ نویسان بندرعباس شروع بکار کرد.

rSp پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 10:39 ب.ظ http://God-killEr.tk

خوب دوست عزیر منونم که به وب لاگ بچه گیام سر زدی و نظر دادی برای اینکه به تونی برنامه های گذشته تو به دست بیاری برنامه ری کاوری رو پیدا کن بعد با خیال راحت بشین دنبال برنامه های گذشته ات
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد