یک ساله شدیم


باورم نمیشه یک سال از عمر با ارزشم رو با اینجا گذروندم!!
توی این یک سال:
 خیلی سختی کشیدم
 خیلی عذاب کشیدم
 خیلی از شبا پنهان از چشم اطرافیان گریه کردم
 خیلی کنایه شنیدم
خیلی دلم شکست
خیلی دروغ شنیدم
خیلی ...! و خیلی کم شادی کردم ، خیلی کم خندیدم و خیلی کم محبت دیدم...
ولی باز هم خدا رو شکر میکنم که لااقل این یک سال با هرچه قدر سختی و عذاب گذشت و خدا رو شکر اتفاق ناگواری نیفتاد.
نمی دونم چرا همه به ظاهر آدم نگاه می کنن و در مورد او تصمیم میگیرن؟!
اگر من همیشه خنده رو هستم و سعی میکنم بقیه رو یه کم بخندونم دلیل بر این نیست که خیلی داره بهم خوش میگذره...!!!!

خیلی دلم گرفته ، دارم میترکم نمی دونم چرا ؟!
دوست دارم بقضم رو بترکونم و بزنم زیر گریه ولی یه حسی همچین اجازه ای رو بهم نمیده.
نظرات 1 + ارسال نظر
عاشق-۸۰ یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 02:48 ق.ظ http://ashegh-80.blogsky.com/

سلام
تبریک میگم اولین سالگرد وبلاگ تو
اتفاقا چند روز پیش هم سالگرد وبلاگ من بود
راستی اکه تمایل به تبادل لینک داشتی خبرم کن
ashegh-80

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد