یه احساس بد

HOLL001030 - Man Standing on Path
یه مدت هست که یه احساس خیلی بدی بهم دست داده.

احساس
می کنم که وقتی من یکی رو دوست دارم و ازش خوشم میاد ، اون برعکسه من هست و من رو دوست نداره و ازم تنفر داره...!

احساس
می کنم هر کسی که جلوم و تو روم داره ازم تعریف می کنه یا اینکه باهام خوبه و بهم محل میذاره ، همش بخاطر اینه که ازم بدش میاد و می خواد وانمود کنه که باهام خوبه!!

احساس
می کنم که نسبت به همه حقیرترم و همه از من بدشون میاد و پشت سرم من رو مسخره می کنن!

احساس
می کنم که برای مامان و بابام اضافی هستم و اونها به زور دارن من رو تحمل میکنن!!

در کل : احساس میکنم که اگر زودتر این دنیا رو ترک کنم هم به نفع خودم هست هم اطرافیان...

میهن بلاگ ، پارسی بلاگ ، ایران بلاگ و بلاگفا هیچ کدوم به گرد پای بلاگ اسکای هم نمیرسن
نظرات 2 + ارسال نظر
سهیل چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 12:15 ب.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام خوبی منم با تو موافقم هیشکی بلاگ اسکای نمیشه . نه تبلیغات داره و نه سنگینه . همه چیزش خوبه مگه نه؟

امیر پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 10:54 ق.ظ http://dardeshgh.blogsky.com

سلام چطوری همسایه...خوبی ...خوشی...نظر تو در مورد...چیه؟...بقیشو بیاتو وبلاگ بخون نظرت برام مهم...منتظرتم...یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد