FuCk'en ExamZ


سلام
خوب همونطور که گفتم یه مدت خیلی زیاد نمی تونم آپ کنم ولی دیگه طاقت نیووردم...
امتحاناتم تا ۵ بهمن هستدهنم سرویسه!!! اصلا دیگه حال و حوصله امتحان دادن رو ندارم...بد بختی هندسه،عربی و شیمی هم مونده خوب دیگه مجبوریم فعلاً بی خیال!
خیلی حال میده مدرسه، چون امتحانات هست برای همین هیچ معلمی حق پرسش از بچه ها رو نداره ما هم همش در حال حالیدن هستیم و بس
هنوز ۴۰ شوهر خالم تموم نشده پسر خالم هم با تریلی تصادف کرد و عمرش رو داد به شماخداییش خیلی حالم گرفته شد( بیچاره ۲۶ سال بیشتر نداشت! بچش هم که ۹ ماهش بود هم مرد،زنش هم در صدد مردنه بیچاره)
خودمم چشم کردم!!!! هی گفتم من همیشه زمستون ها سرمای شدید میخورم پس چرا امسال مریض نشدم؟! الان هم سرم و گلوم و بدنم به کل درد میکنه!!!!~ کل آناتومی بدنم به هم ریخته~ (برام دعا کنید زودتر خوب بشم) مردم تا یه تقی به توق میخوره و حال بچشون یه خورده بد میشه تا ۱هفته نمیذارنش بره مدرسه ولی ما که داریم میمیریم باید بریم مدرسه و همه کارایی  که وقتی حالم خوب بود رو انجام بدم!!؟!ای خــــــــدا
همش تو فکر اینم بعد از امتحانات چی کار کنم؟!
دیگه فکر کنم بعد از متحانات بلاگم چون میخوام با چند تا از وبلاگ نویسا تبادل لینک کنم و دیگه به همه جا کامنت بدم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد