دخترای بدبخت


...:اگر فکر میکنی دختر جالبی نیستم خوب اجباری نیست با هم رابطه داشته باشیم
من:اتفاقاً موضوع اینجاست که دختر جالبی هستی
...:خوب ، پس انقدر نگو برات متاسفم؟!
من:عزیزم من برای خودت میگم ، می خوام مثل بقیه بدبخت نشی!
...:اِ اِ اِ اِ اِ خیلی ممنون از این که برای من متاسفید
من:خواهش میکنم، ولی سعی کن خودت رو درست کنی

                                         :وقطع ارتباط
بخدا دلم میسوزه برای یه عده!!! جون میدونم دارن خودشون رو با دست خودشون بدبخت می کنن. وقتی هم بهشون میگی یه طوری باهات صحبت میکنن که انگار یه چیزی هم بهشون بدهکار هستی! آره میدونم ما دچار فقر فرهنگ هستیم ولی نه دیگه انقدر ها هم فقیر نیستیم لا اقل یه عقل درست داریم. ولی چه فایده بعضی ها آموزش استفاده از اون رو ندیدن،بیچاره ها دلم براشون میسوزه...
ولی آقا به من چه؟!؟!؟! مگه ریش سفید قبیله هستم که بقیه رو اینقدر باید راهنمایی کنم؟!
تجربه نشون داده بهم که فقط برای اون هایی که ارزشش رو دارن باید دل سوزوند!
اصلا بیشتر دخترا همین طورین باید بدبخت بشن تا بفهمن دور و برشون چی میگذره. باید به یه جایی برسن که هیچ راه بازگشتی نداشته باشن...بهتر اصلا من دیوونم که واسه این دخترا دل میسورونم...اصلا میخوام خودم بد بختشون کنم از این به بعد . آره از این به بعد هر کسی رو که احساس کردم ارزش نداره رو بدبخت و بی چارش میکنم تا بیاد جلوم اشک بریزه و گریه کنه!!!

شما هم به حرف من میرسید!

نظرات 8 + ارسال نظر
یاس سفید* یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 09:41 ب.ظ http://yasesefid.blogsky.com

خوشبختم
سلام

مونا چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:41 ق.ظ http://mobina123.persianblog.com

سلام.من هم همین طوری فکر میکنم .بعضی وقتها آدما خودشون باید به نتیجه برسن ..چون وقتی بهشون میگی دشمن درجه ۱ آنا میشی.یا فکر میکنن بهشون حسادت میکنی ...درسته ما واقعا دچار فقر فرهنگی هستیم!

مونا چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:43 ق.ظ http://mobina123.persianblog.com

در ضمن وب لاگ خیلی خوبی داری ........موفق باشی همیشه!زندگی هر روزش واقعا تکراری !منم خسته شدم.

پسر عمو شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 10:48 ب.ظ http://www.metalgroup.com

جان من این حرفا کشکه من دخترای زیادی رو بدبخت کردم
ولی ککشونم نگزید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:02 ق.ظ

احسان پنج‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:03 ق.ظ

دمت گرم

سنندج موزیک شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:01 ق.ظ http://www.sanandajkids.blogfa.com

کارت حرف نداره !!!خیلی باهات حال کردم . یک سری به ما بزن!

amir چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:46 ب.ظ

khodayeesh pesara baziyashoon kheyli khoshgelo jazzaban ha.shayad fek koni doroogh migam vali kheyli khoshgelam bekhoda.hey in dabiremoon too kelas zaban ke yedokhtar javoone i e be bahoone porsesh miyad mishine khodesho michasboone man.
too khiyaboonam be khoda hame in dokhtar radifa hey migan:((negash kon che ghaddi che poosti che ghiyafe i o az in joor harfa))
hala vaghti rahnamayee boodam ham sooratam bad bood va ham ghiyafam.oon moghe ha arezoom bood ba yekki doos sham amma hala dg ghadre dokhtararo nemidoona, va ba hashoon hal nemikonam.rasti ta hala gf ham ekhtiyar nakardam yani doos nadashtam.
be khoda har chi goftam rtas bood.
lotfan vasam e-,mail bedidi che shekli az in vaz' dar am?
javathastam@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد