اِنی ثانیه هم بهت فکر نکردم!

[No Pic]
فکر کردی جلوی این همه آدم (فقط به اسم) بر میگردی این طوری من رو نگاه می کنی من میترسم یا خجالت میکشم؟!
فکر کردی میری به اون پسره التماس میکنی آی دی من رو هک کنه (خدا میدونه با چه کاری راضیش میکنی) من ککم میگزه؟!
فکردی میری به همه میگی من  بهت پیشنهاد دوستی دادم ؛ دیگه شرف من رو بردی؟! -> به این فکر نکردی که بهت بخندن؟
فکر کردی با اون حرفات( شما خیلی بد تیپیت،،،چرا انقدر آروم راه میری بی کلاس؟!) میتونی روحیه من رو خراب کنی؟!

فقط اینو بگم که تا حالا کوچکترین وقتی برای فکر کردن به حرفات صرف نکردم،نه حرفای خوبت،نه حرفای بدت، خیالت راحت گُلم:-) ؛به قول ... اِنی ثانیه هم بهت فکر نکردم!

نظرات 3 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 10:02 ب.ظ http://hs-hacker.blogsky.com

به ما سر بزن

ثاسشد پنج‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:51 ق.ظ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:51 ق.ظ

ایول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد