۲۰۰

کاشکی میدونستم چرا این خانومه این کار رو کرد؟! (خانومه همون قدر که خوشحالم کردی ، همون قدر هم...فقط یه چیزی! نه نمیگم تا نگی حرفات مثله بچه های ۱۴ سالست )

وقتی اون دختر خوشگل ِ رو با اون پسر زشته دیدم ، تو دلم گفتم کاشکی تو هم بد سلیقه بودی...

توجه کردی رابطمون چقدر . . . تخیلی شده ؟ ! ! !

On که میشم فقط واسه تو Available هستم. . . میشه دلیلش رو بگی؟! ( نگو نمیدونم که واقعاً خیلی... )

من زیادی بی خیالم، برای همین خیلی راحت از کنار با ارزش ترین گزینه های زنگیم رد میشم بدون هیچ نگرانی! احتمالاً تو هم یکی از اون گزینه ها بودی که انقدر راحت ازت گذشتم. . .

وقتی عاشق میشی نگران نشو ، با ۵۰۰۰ تومان خودتو فارغ کن! ! !

:::::::بیشتر به فکر ما باش ؛)::::::: ( کاری از من ساختس؟ بسه دیگه! حالم بهم میخوره از این کنایه ها. . . )

تو همونی که می گفتی تو دنیا هیشکی مثل من پیدا نمی شه/

وقتی آرشیو General وبلاگ نویس مورد علاقتون رو بخونید ، احساس میکنید خیلی بهتون نزدیکه !

لاگیده این خانومه! ! ! کاشکی میدونستم چی نوشته و تو نظراتش چه خبره؟...ولی من LC رو دادم! ! !

تو منو گول زدی ، اون ترو گول زد ، ما شما رو گول زدیم!!! من گول مالیدم سرت...! خیلی با این کلمه « گول » حال میکنم! ! !

Deleted                                                                                                          

نظرات 2 + ارسال نظر
دنیا شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:35 ب.ظ http://mehrvazh.blogspot.com

چه گولمالیه اینجا!!

لیموی صورتی شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:21 ب.ظ http://pacific.blogsky.com

من نمیخوام گولت بزنم پس نمیگم گول مالیه!
اون خانومه کار خیلی بدی کرد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد