فقط هوس

سکوت می‌کنم، تو خوب می‌شناسیم
سکوتِ من نشونه‌ی رضایتم نیست،
سکوتم رو نمی‌شکنم.
در‌به‌در ِ تو می‌روم تا به غربت برسم.

 

 

 

 

/دیگه مثل چند سال پیش از کلمه‌ی
کام تصور ِ Com. رو ندارم، کام یادآوره
سیگار و قلیون چاق شده است برام.
/بارون، بدجور عذابم میده. هوس بارون
کردم، هوس تو... فقط هوس.
/طبق آخرین محاسباتم اگر برای هر sms
ماکزیمم ۱۵ ثانیه وقت گذاشه باشم، از 
۷ ماه پیش تا الان ۲۵۶.۶۶ ساعت از وقتم
رو برای نوشتم sms خرج کرده‌ام.
/ترسو تر از تو خودتی و پررو تر از من خودم.
/رو سرنوشتم نوشتم تو پست‌ترینی البته
ناراحت نباش این فقط سر ِ نوشتم بود.
/آینده‌ات رو به رخ من نکش! قل می‌دم در
آینده طوری گذشته‌ام رو به رخت بکشم
که آینده‌ی گذشته‌ات رو فراموش کنی و
به فکر گذشته آینده‌ات بیوفتی.
/آئروسل تموم کردم، از سرفه دارم
میمیرم!!! کاشکی یکی خونه بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
من خودم و مسعود جمعه 30 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:12 ب.ظ http://3tadoost.blogsky.com

با اینکه وبلاگتون از اون قدیمیاس ولی اولین باره که میام اینجا
خوشحالم که اینجا را پیدا کردم !


پ.ن : نوشته های قرمز رنگ خیلی جالبن !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد