تولید مثل

اگر تولید مثل ِ؛
ترجیح میدم اسپرم ماتوزوئید‌هام
همیشه اسپرم بمونن...

 

 

 

 

/بچه که بودم فکر می‌کردم خیلی
باهوشم، بزرگ‌تر که شدم فهمیدم
یه آدم عادی هستم، الان پی بردم
که خیلـــــــــــــــــــــــــــــی احمقم!
/وقتی لوس میشی یا وقتی گریه
می‌کنی دیگه کنترل احساساتم
از دستم میره.. بینهایت.
/امروز تقریباً وضعییتم مشخص شد
فکر کنم باید در ِ همه آرزوهام رو
تخته کنم.
/من بچه هستم، چه میفهمم عشق
چیه. حتماً دروغ می‌گم عاشقتم
دیگه! خُل! برای جَو سازی میگم..
/تو زمستونی هستی که همیشه
در حسرت بهاری! بهاری که اگر هم
روزی برسه تو تموم میشی.
/هرشب یا هر وقت که دلم بخواد
میرم تو بغلش، آرامش میده بهم،
گرمم میکنه، روحم رو تازه می‌کنه،
همه این کارها رو یه جسم بی روح
انجام میده، تخته خوابم. می‌فهمی؟
/عین آب راکت هیچ‌وقت تغییر نمی‌کنی
فقط در جهت گندیدن به خودت زحمت
میدی.
/هیچ‌وقت از کرده‌ی خودم پشیمون
نیستم.. ولی حسرت میخورم که چرا
بیشتر نکردم!

نظرات 1 + ارسال نظر
گیلاسی دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:23 ق.ظ

نه من اورکاتی نیستم!!! مسلمونم !!!
ببین این چی بود..لینک پروفایلم چیه دیگه !!! پروفایلم لینکداره مگه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد